Posted by : MARIVS IMPERATOR 13 Jun 2011




Azi sarbatoresc aproape o luna de zile de cand acest blog a prins viata.
In 30 de zile, dvs, cititorii mei, mi-ati accesat site-ul de 2676 de ori, rezultand o medie de 89,2 accesari/zi. Am avut zile cu doar 21 de accesari si zile cu 201 accesari. Numarul total de accesari per tara este urmatorul:

  1. Romania - 2365
  2. SUA - 81
  3. Suedia - 52
  4. Germania - 37
  5. Franta - 27
  6. Israel - 24
  7. Marea Britanie - 24
  8. Moldova - 15
  9. Italia - 14
  10. Canada - 14
  11. Olanda - 12
  12. Brazilia - 4
  13. Serbia - 3
  14. Ucraina - 2
  15. Thailanda - 1
  16. Noua Zeelanda - 1

In acest timp am publicat 12 articole, fara a lua in calcul pe acesta, rezultand o medie de un articol la 2,5 zile :)
S-au adunat 87 de voturi in chestionarul propus de mine.
80 de voturi au fost pentru DA, consider oportuna aparitia acestui blog (91%).
0 voturi pentru NU.
4 voturi pentru NU STIU (5%)
3 voturi pentru NU MA INTERESEAZA (4%)

Principalele site-uri de pe care am avut vizitatori, pe langa cautarea de pe Google, sunt urmatoarele:
  1. www.rezistenta.net
  2. www.simplybucharest.ro
  3. www.skyscrapercity.com
  4. a-craciunescu.blogspot.com
  5. www.facebook.com
Nu stiu daca datele de mai sus reprezinta scoruri bune, caci nu am un termen de comparatie.
Oricum, pe mine ma incanta si tin sa multumesc tuturor celor care au accesat acest site.

{ 8 comments... read them below or Comment }

  1. La multe luni nu suna bine asa ca mai astept pan sa spun La multi ani! Daca se ajunge la asta inseamna ca deja e viciu :)) Ca sa-ti fac totusi un cadou te-am inscris in Ze List ! :)
    Cati vin de la mine?

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru cadou! :) De la tine, in total, au venit 86. Nu stiu daca e mult sau putin, dar pe mine ma bucura fiecare vizita in parte.
    Sa ne auzim la fel de veseli si la varsta de 1 an :)

    ReplyDelete
  3. spor la munca si sa nu pierzi entuziasmul de inceput :)

    ReplyDelete
  4. @Popescu

    Multumesc pentru urare :)

    ReplyDelete
  5. @Marius: daca vin mai multi decat de la prietenul @Popescu atunci e mult ! :)) Ca sa te simti bine, in ultima luna mi-au venit si mie de la tine, vreo 35 daca e sa ma iau dupa tabloul de bord ... google mi-ar fi adus 799. recunosc ca nu stiu daca trebuie aplicat vreo formula acestor date sau daca sunt date brute si de incredere.

    ReplyDelete
  6. @Adrian

    Va asigur ca sunt cu mult mai multi decat de la Popescu :) Acum chiar ca am intrat in ceata referitor la valori nete/brute...

    ReplyDelete
  7. de la mine nu cred ca vin...mai ales ca nu am pus inca un link permanent pentru ca eu sunt circumspect si astept mai intai sa vad ca nu abandonezi imediat blogul :)) sunt un dictator, zgarcit cu linkurile :)

    ReplyDelete
  8. @Popescu

    Probabil au dat click pe numele meu, acolo unde am adus cate un comentariu la articolele de pe site. Sunt inca nou in "meseria asta" si cred ca nu am articole prea bune, dar momentan caut timp sa-mi pun ordine in materialele ce le am, cat si sa strang altele noi, astfel vor rezulta postari de calitate.

    ReplyDelete

- Copyright © Arhitectura si urbanism in Romania -