Posted by : MARIVS IMPERATOR 19 Jun 2011


Fiecare dintre dvs, cititorii mei, care o sa ghiciti in ce zona/cartier se afla casa de mai jos, o sa primeasca un cadou virtual din partea site-ului Arhitectura si Urbanism in Romania :)
Doua mici indicii pentru ajutor:
- Se afla intr-o zona buna a Bucurestiului
- Faptul ca este o casa ante 1900 este o raritate pentru zona respectiva.



Acestea fiind spuse, va urez succes in identificarea acestei case supravietuitoare!

{ 6 comments... read them below or Comment }

  1. e prea greu pentru mine...as zice ca e intr-o zona cu o parcelare, avand in vedere si amplasamentul casei din spate, dar habar nu am...asa ca sa ghicesc as zice Domenii sau Aviatorilor (Popa Savu sau pe acolo prin spatele bulevardului)

    ReplyDelete
  2. E pe Povernei, cumva? Ca stiu ca acolo am vazut cateva "supravietiutoare" pre-1900.

    Si vorbind de case pre-1900... Sunt multe ramase in picioare in zona strazii Cuza-Voda - manastirea Radu Voda. De exemplu am gasit o casa in zona construita in 1875 (la intersectia Cuza Voda cu Leon Voda), ceea ce cred ca o face una dintre cele mai vechi locuinte din Capitala (in zona Centrul Vechi majoritatea sunt construite dupa 1880, cu cateva exceptii; ar mai fi cateva case de targoveti prin zona Agricultori - Orzari - Tepes Voda). Aici imaginea pe Google Maps: http://maps.google.ro/maps?f=q&source=s_q&hl=ro&geocode=&q=bucuresti+cuza+voda&aq=&sll=45.941869,24.978284&sspn=11.217477,28.081055&ie=UTF8&hq=cuza+voda&hnear=Bucure%C8%99ti,+Bucure%C5%9Fti&ll=44.421494,26.106477&spn=0.002923,0.006856&t=h&z=18&layer=c&cbll=44.421412,26.106534&panoid=j_3wv1ZlwD1AqdrEEkcFHg&cbp=12,194.17,,0,-11.69

    ReplyDelete
  3. @ Popescu

    Raspuns corect! Nu este Domenii, ci Aviatorilor (nu pe Popa Savu, ci chiar la bulevard, pe partea stanga spre intersectia Aviatorilor).
    Premiul am sa-l trimit prin e-mail pe adresa de contact de pe Idei Urbane. Sper sa fie unul placut :)

    @Mihai Turcu

    Nu este pe Povernei, desi zona are cateva asemenea case. Pe Povernei chiar s-au demolat 3 case superbe (2 dintre ele erau trecute ca anexe/acareturi ale uneia mai mari)...
    Multumesc pentru imaginea trimisa.

    ReplyDelete
  4. multumiri pentru premiu, chiar daca nu am nimerit exact zona :)...trebuie sa ma apuc de citit :)

    ReplyDelete
  5. Mihai Turcu: asa e, stiu si eu acea casa si mi-a placut ca mai are inca si balconul metalic original.

    ReplyDelete

- Copyright © Arhitectura si urbanism in Romania -